Min bästa julklapp!

Kommer ni ihåg när man var liten och reklambladen från leksaksaffären trillade ner i brevlådan strax innan jul? Vad önskar du dig i julklapp undrade mamma och man kryssade för leksakerna som man ville ha. En jul önskade jag mig ett barbiehus och blev såklart överlycklig när tomten kom med det på julafton.
Den allra bästa julklappen i mitt liv kom dock inte med tomten utan med storken.

Den 24 december 2011 kom våran fina dotter Tuva till världen en vecka för tidigt (och i helt fel stad) på näl i trollhättan.
Idag är hon två veckor gammal och det känns som om hon alltid har varit här. Att blogga denna gång kommer vara delvis för att ni, vänner och familj ska kunna följa vårat underverk även om ni tyvärr är 40 mil bort.
Den kommer också vara för min skull och för Tuvas skull. För just nu vill jag minnas allt, varje ögonblick och kunna berätta om det för henne när hon blir stor. Så här kan ni alltså följa med när Tuva möter världen...






Kommentarer
Postat av: Ellen Törnberg

Gud så skoj med bebisblogg!!

Kolla gärna in min dotters blogg från start! Den har runnit ut i sanden nu, men i början var jag flitig!

Kram på er!

2012-01-08 @ 08:07:35
URL: http://enrockbebis.blogg.se/
Postat av: Mosters

Ja många var det som blev glad för er skull :-D .. Så gullig hon är syster dottern ! Lilla tuva <3 . Kramiss Moster

2012-01-08 @ 10:09:18
URL: http://glohria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0