Sista pappadagen

Ikväll är sista dagen då pappa får lyxa hemma med oss, imorgon ska han tillbaka till jobbet och slita hund. Så idag har vi bara tokmyst hela dagen, kollat på dokumentärer och ätit gott.
Just nu sover ju Tuva utan någon direkt rutin så P kommer hinna mysa på kvällarna när han kommer hem från jobbet (21.30) också. Jag tror vi tjejer kommer klara oss galant även om de kommer bli tråkigt och ensamt utan mannen med stort M.

För övrigt så tänker jag inte fortsätta vara så snål med bilder på vårat underverk men efter besöket i västerås så hittar jag inte min usbsladd till mobilen. Som kompensation får ni en vääääldigt urläcker bild från förlossningen på mamman istället.





Kill me NOW!



Ps. När Tuva kom var hon ganska blå och P påpekade detta. "Helt normalt" försäkrade barnmorskan. Efter en liten stund försvinner blåheten och Peter utbryter "Nämen titta, nu börjar hon ju bli vit :D" Barnmorskan: "VIT? vadå vit?" och kastar sig fram och sliter bort täcket.
"aha du menar rosa...."


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej Tebbe!

Cornelia var sju mÅnader och det gick hur bra som hellst! Skulle dock rekommendera att resa innan 6 månader om vuxentid är något man vill ha?! Sen rör de sig ju hej vilt och matvägrar eller nåt annat skoj :)

Hon fick välling vid start och landning.

2012-01-12 @ 10:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0